torsdag den 10. november 2011

3-RING-TARGET

de tre vigtigste elementer...


Vi har udarbejdet 3-ring target, hvor vi har lagt vægt på ordene: Historie, Tryghed og Udvikling.

Vi har valgt historie, da man tydeligvis kan se at det er en by med historie, når man er i byen. Nogle af bygningerne minder om noget fra middelalderen og det giver byen sin egen charme og det er den charme vi skal "sælge" på

Det næste ord tryghed, er valgt fordi vi ved der har været nogle meget uheldige overskrifter med bandeopgør, skyderier m.m. Dette kan være med til at nogen vælger fra at flytte til Køge, vi skal derfor udstråle at trygheden stadigvæk er at finde i byen.

Det sidste ord udvikling, er kernen for hele vores koncept. Der kommer til at ske en masse "forbedringer" i fremtiden i Køge. Bl.a. kommer der en ny jernbane, som skal gå fra: KBH-KØGE-RINGSTED, dette gør det kun kommer til at tage 25 min at komme til København og derfor kan det være utrolig attraktivt for en børnefamilie at flytte til Køge.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar