mandag den 7. november 2011

Mandag d.7.november2011

Eksamensprojekt 1.semester - Kampagne for Køge Kommune:

Amanda Justesen fra Kommunikationsudvalget i Køge Kommune holdt et kort præsentationsoplæg om Køge. Her fik vi mulighed for at få et indtryk af kommunens kommende projekter, hvilken målgruppe de ønsker at få tilknyttet til byen og andet. 


I dag har vi aftalt, at vi hver især sidder og laver skitser til layouts. Vi arbejder alle i grid. I morgen er så ideen, at vi prøver at kombinere vores mockups til et fælles. 
Desuden har vi i dag smådiskuteret, hvad kampagnen skal indeholde. 

Procesbeskrivelse:
Forundersøgelse:
*Vi har som sagt haft en indledende samtale med en relevant person for projektet, Amanda Justesen.

1.trin i Hillman Curtis’ 7-trinsmetode:
Det er vigtigt at få et indblik i kundens/virksomhedens ideer og krav til projektet.
Amanda sagde blandt andet, at det var et must for kommunen at få en øget vækst og flere tilflyttere som var tilknyttet arbejdsmarkedet.

Vores overvejelser:
*Hvordan får vi struktureret vores tid bedst? (WBS)
*Hvor bredt skal vores koncept være?
*Hvem bør vi snakke med senere hen i forløbet? 
*Skal vi interviewe nogen i form af spørgeskemaer eller?
*Sekundær viden – hvad findes der af litteratur, som man kan hente yderligere informationer fra. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar